"Nunta de flori" Adrian si Dana 05.06.2010

Salutare,

Dupa cum se vede, am avut parte de un weekend foarte incarcat de “evenimente fotografice” si acum ti-am adus sa vezi dovezile :).
Am fost alaturi de un cuplu minunat, Adrian si Dana. Ne-am dorit foarte mult sa participam la nunta lor si iata ca dorinta ni s-a implinit.

Ziua nuntii a inceput si pentru noi la coafor si la machiaj unde am fost alaturi de Dana. Coafura si machiajul au fost facute in acelasi loc, la un salon cochet de pe strada Visinului, nu-mi amintesc exact numele dar daca ati trecut pe acolo nu se poate sa nu-l fi vazut. Cu incredere puteti sa si intrati :) . Coafura Danei a iesit foarte bine. Dupa machiaj a urmat pregatirea miresei.
Rochita s-a potrivit perfect caracterului Danei, decenta, simpla, fina, eleganta si foarte frumoasa.

Am stabilit si locatia pentru sedinta foto, in parcul Marghiloman. Am avut parte de un cuplu superb si de o vreme pe masura.
Cununia religioasa a avut loc la Biserica Sfintii Ingeri. Foarte frumoasa dar neincapatoare pentru numarul mare de invitati.
Petrecerea a avut loc la Restaurantul Grand, sala Paris, un local foarte cochet si foarte frumos amenajat.
Ne bucuram ca am fost alaturi de ei si speram sa fim si de acum inainte.

Astept cu nerabdare comentariile voastre!




Pentru cei care doresc sa vada mai in detaliu fotografiile v-am pregatit un slide-show mai "linistit" aici.

4 comentarii:

andreea spunea...

superbi amandoi

Eduard Ciobota spunea...

De acord Andreea... Foarte frumosi amandoi.

Adrian spunea...

Tot respectul pentru domnul fotograf!

Copilu de Lego spunea...

Va rog frumos sa ii trimiteti salutari doamnei profesoare de franceza din partea lui Ungureanu Ionut si sa ii spuneti ca ne pare rau ca dansa nu a ramas la noi in liceu .